Svar



gravidakärringen om nya kläder, gör mig vacker?:

Jo, jag hade också xs i början av graviditeten. Nu har jag L , o är i v.29. Du har ju knappt någon mage, jag hade M när jag var i v.16 . Sluta bry dig så mycket om din viktuppgång, för vänta du bara, magen börjar nog växa ordentligt om 1 månad!





Näe jag är väl inte så brydd men klart de börjar märkas och kännas och som vilken annan tjej kan man ju få lite griller i huvudet fast man vet vad det beror på :) Jo nog kommer den att växa det tvivlar jag inte en sekund på :P Kommer nog bli större en ett uthus förmodar jag :P Men det kan jag leva med så länge jag och bebis mår bra så kan jag bli hur stor som helst :) Man kan ju knappast se ut som alla dessa gravidmodeller direkt ;) Tack för upp peppningen, det uppskattas och hoppas du kommer fortsätta läsa min blogg och lycka till med bäbisen i magen :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0