120530

Ja det har varit mycket att göra och tiden har inte räckt till för att sitta här. Men slänger in några rader nu när jag har tid. En snabb genomgång.
I söndags var det min första mors dag och svantes namncermoni, hade inte kunnat vara en bättre och mer underbar dag :) Bästa dagen på väldig väldigt länge. Jätte trevligt, maten vart jätte god och jessicas underbara tårtor. Folk åt, drack och hade jätte trevligt, iaf hoppas jag det :P Haha men det jag har fått höra så. Tack alla som var med och gjorde hans dag så fin och speciell :)
Fick jätte mycket hjälp med allt, sussie och carro hjälpte mig med lokalen, mamma hjälpte mig med maten och jessica som sagt gjorde tårtorna. Hade absolut inte klarat det själv :P
Underbara människor man har runt om sig <3
Alla tyckter svante är så himla underbar och det är han ju. var så nöjd och glad hela tiden, bytte famnar men inte brydde han sig. Han flina och visade sina små riskorn för alla :)
När han vart trött somna han bara i vagnen, ja riktigt underbar dag som sagt :D
skylten uppe vid 272an
svante och jag :)
Linda, svante och jag, skrattattack :P Roliga miner men det bjuder vi på
2 av tårtorna
min farmor och svante :)
Lite folk :)
Har tyvärr inte så mycket kort bad andra knäppa och väntar på bilderna :) Vart ju så när man inte riktigt hade tid till att springa och knäppa hela tiden, men vet att det var andra som fick super fina bilder på hela dagen :)
Har tyvärr inga bilder på alla hans jätte fina presenter :(
Han fick jätte många och jätte fina så ska visa så fort jag får bilderna :)
Carro kom ju på lördagen redan för att hjälpa till, jätte mysig dag det med. Fix io lokalen, massa svante mys och dagen avslutades med grillspätt :)
Igår och i månddags tog vi det bara lugnt, smälte söndagen helt enkelt. Ryssen och ante kom förbi och fika lite igår, vart prommis och lite mys i solen hemma bara :) Trevlig dag.
Hade bakat rabarberpaj som jag bjöd på :)
utan smink :S den bjuder jag oxå på :P

Kommentarer
Postat av: Tildan

SOM jag har väntat på uppdateringen .. Har varit in o kikat flera gånger om dagen för att jag ville veta hur namncermonin gick (: Skönt att allt gick bra o att ni fick toppen väder :D Kramar <3

2012-05-30 @ 11:15:22
URL: http://Http://matildapoulsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0