120522

Onsdag och jag har massor på schemat, ta mig till snadviken och handla det sista, hinna träffa en vän, lämna svante i fba sen fara hem till carro och gå igenom en massa saker tills söndag. Ojoj planeringen kräver sin tid men så himla bra hoppas jag det kommer bli :)
Mys med nya filten han fick av moster carro :)
Gårdagen spenderades mestadels ute, vilket underbart väder men som vanligt så fort solen tittar fram bränner jag mig :( Som tur är blir det sån fin brun färg efter ;)
Först på förmiddagen gick vi upp till sussie, drygt 4km för gofika och njuta i trädgården :)
Men på vägen dit fick vi så snällt vända för en stor, tjock och elak huggis som låg på vägen där vi tänkte gå först. men vi fick den fan inte att ringla iväg så vi fick snällt med hund, barnvagn och lågskor ta en annan väg.
Snuskiga djur ;(
Svante passade på att sova dryga timmen i vagnen.
Sen när vi kom hem åt vi lunch för att sen bege oss ut igen. Jag klöpp gräset medans mamma satt med svante, han var himla road av att se mig åka runt där ;) haha. Han fick såklart en liten tur på klipparen han också. Det var så varmt igår så vi tog ut badbaljan så han tog sitt första dopp ute i den :)
Han ser kanske lite sur ut men det var han absolut inte, plaska, skratta och hade sig <3
Sen kom sussie förbi oss efter hon slutat med svantes paket från lekmer.se, hans nya babysitter, en sak till vagnen och en nattlampa :)
sakerna hittar ni här----> www.lekmer.se
Jaha imorgon då, jo dagen börjar med ett besök på sjukhuset, hud med mina fötter sen blir det åka hem och mysa med min mamma som fyller år :) Skulle ju bli fantastiskt väder även imorgon så det blir nog bara mysa hemma ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0