120521

Måndag igen då och vi gjorde morgon här hemma strax efter 5, då var lillkillen hur pigg ocgglad som helst. Nu när jag sitter här sitter han mitt emot mig, pratar och skrattar. Han är så sjukt himla söt :)
Tänderna syns så himla bra nu ;) Hihi 2 små riskorn ^^
Så himla söknt att få hämta honom igår, man saknar så det gör ont men man vet att han har det bra <3
Igår var det iaf dop för lilla Vincent, gick jätte bra. Svante var så himla go och glad, inte ledsen en enda gång :) Han skötte sig super duktigt och dopet var jätte mysigt. Vincent var himla söt :)
Jätte gott fika efteråt och så mycket fina presenter den lilla fick ;)
Synd att jag inte fick nå bra kort :(
Annars då dom här dagarna svante har varit borta så var jag ju mestadels dålig :( Nu har jag jätte problem med ögan så det har börjat gegga lite i det :( Sjukt störande men men bara att härda ut och hoppas på att det går bort. Sovit hos carro så jag fick lite saker gjorda. Sista innan vincents dop, lite shopping till mig och självklart till prinsen :)
Var iväg på lite äventyr i torsdags, då kronerna lämnade in handduken för denna gång, träffa riktigt trevliga människor och även en gammal vän har jag hunnit träffa :)
Minnen, minnen kan vara så underbara och andra riktigt jävliga, ja nästan förnedrande :(
shopping
bla som ni inte ser en del kläder till svante, 1par byxor till mig själv, en morsdagpresent till mig själv, present till min mor som fyller på torsdag ja lite smått och gott :)
I lördags vart det pizzamys i lingbo
Fick ju massa saker av moster carro såklart, hon var ju iväg på kryssning
Tallrikar, filt och nappflaska ala lundemyr of sweden :)
Så himla fina saker och så gulligt att hon alltid tänker på svante :) <3
Ja veckan framför oss nu då, är det fullt upp med planering, fixa det sista, göra mat och tårta till drygt 30personer, sjukhusbesök och lite annat där imellan också. :P Haha ja med andra ord jag kommer ha fullt upp den kommande veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0