120514

God kväll där ute, dåligt med inlägg nu har liksom tappat motivationen lite + att jag är sjuk nu :( Var ju hos tandläkaren i torsdags för att påbörja en rotfyllning, gick jätte bra. Men igår eftermiddag började besvären som på beställning. Fick skit ont, en konstig smak i munnen och kinden svällde upp tok mycket och snabbt. :( Tog en citadon och gick till sängs. Sov skit dåligt och imorse var det ännu värre. Har blivit som en stor potatis innanför kinden, 38 i feber vilket är mycket då jag i vanliga fall ligger på 36. Helt slut men min underbara lilla prins har varit mer av en ängel idag än andra dagar, lite sympati trött och seg ;) Han har sovit jätte mycket, ätit, varit glad och inte gråtit en enda gång idag :D Underbara skatt, nu sover han sedan dryga timmen tillbaka :)
Näe nu ska jag bädda ner mig igen..
Svante och hans kompis, Vincent i lördags :) Go ungar <3
Finns ingen bättre än du <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0