120501

Första maj är här och solen skiner underbart idag, kan inte bli bättre. Dagen började himla tidigt strax efter 4 imorse tyckte svante att det var dags att vakna, blöjan var jätte full i kiss han somna ju strax före 19 igår. Men det var ett blöjbyte och lite välling sen sov han till 6.30. Men fick ett bra tips om pampers nattblöjor i bloggen igår så ska testa köpa och se om dom hjälper? Han dricker ju så mycket vatten nu så han kissar på rejält. Efter det har han varit på prommis, ätit igen och bytt 2 bajsblöjor, nu har han sovit i 46min så får se när han vaknar.
Då är det dags för gröt sen ska vi vara ut hela dagen med undantag för att gå in, äta och byta blöjor. Så himla härligt väder.
Blåbär i gröten, det är grejer de ;) <3
Gårdagen var lugn och trevligt, rune kom hit, vi grilla, käka gott och hade trevligt. Svante somna som sagt strax före 19 så då passa jag på att ta ett bad och rå om mig själv lite. En dejt med john blund vart det i 23 tiden. Hoppas alla ni hade en trevlig sista april och mår som ni förtjänar idag ;)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Pampers baby dry heter dom och oftast är det en klisterlapp med en måne och hmm en björn med nattmössa? tror jag? hoppas dom funkar lika bra på Svante som på Jack =)

2012-05-01 @ 17:02:30
URL: http://sirioleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0