Underbara liv

Jag är verkligen tacksam för allt jag har, min underbara son, familj, vänner och allt runt om. :) Är verkligen jätte glad att just jag är mamma till världens underbaraste svante, han är mitt allt och den enda som gör mig hel. Utan honom vore jag ingen. Vet inte riktigt vad jag ansåg vara viktigt i livet innan han kom. Han är underbar och är så himla stolta över mig och johan som skapat något så vackert som just våran son. Han var älskad innan han kom, men nu är han all min kärlek i världen <3
Gick iaf super bra på sjukan igår. Mötte upp emma så tog vi oss dit, svante var vaken hela vägen och hela tiden där. :) Jag har fått ny medicin och salva så nu hoppas vi på en bättring, bästa läkaren hittills iaf. Lugn, förklara och var försiktig. Så nu känns det bättre, det såg jätte fint ut och inte alls att jag födde barn för 5 månader sedan :P Alltid något posetivt då.
Svante påväg till sjukan
När vi sitter i väntrummet
Sen tog vi oss ner på stan igen, gick till mingel för en fika, då kom linda och gjorde oss sällskap :) Vart även ett bråk näör vi var där så poliser kom :O Men men vi såg ju inte så mycket så vi hade inget att säga om händelsen.
Ska träffa linda idag också, hoppas jag :) sen imorgon ska vi träffa camilla och vincent :)
Ja annars så är allt bar, S vakna 6.10 imorse för han hade lagt världens lass i blöjan. Igår bajsa han 6 gången så nu är havren borttagen får se om det blir som vanligt igen och bara 1-2 gånger om dagen. :P Men han är en nöjd och glad kille som ligger i sin hundbädd neranför mig och snackar som fan, skrattar åt sig själv och blir lite shockad när han ger ifrån sig extremt höga läten. Då tittar man på honom och han tok flinar tillbaka :D Haha sötfisen min <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0