svar

Ett svar till den anonyma kommentaren... Jag har ju fått hem en ny bilbarnstol med reglerbart nackstöd som inte finns med på bilden men det finns i hans stol så oroa dig inte över det. Skulle inte utsätta min son för något sånt men dom här babybilstolarna har han växt ifrån, hans fötter sticker ut och huvudet kommer inte längre i dom så. Kolla en extra med kundtjänsten och med längd och vikt och den stolen han har fått passar honom nu och ett bra tag framöver. Den går även att fälla bak lite så han inte sitter så upprätt så ryggen tar inte heller skada sen är han nacke jätte fixerad eller så ljuger läkare och sköterskor. Han varken rycker eller slänger. Hoppas du känner dig tryggare med att jag inte gör min son något illa nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0