Svammel

Oj nu var det ett sånt där längre uppehåll igen men det har varit mycket bus och mys med lilleman + att min mor gjort mycket jobb på datan så då blir det inget blogga för mig. Vet inte riktigt när jag skulle ha hunnit eller orkat heller. Jaha dagarna som gått har varit helt underbara. Massa sol, +grader och besök ute i skogen.
Mys i solen, rune, mamma, svante och sören :)
Sören får lite svantemys <3
Roligt att sitta på runes axlar :)
Ja det där var en dag med massa mys ute, var i solen i drygt 2tim och var helt underbart. Massa vårkänslor och till veckan skulle det bli lika vackert och varmare. Mhh älskar våren så nu hoppas jag på massa vår...
Inne har vi självklart också haft massa mys och bara varit. jag tog tag i storstädning av huset medans mormorn var iväg till bollnäs en sväng med sören. Gick väl sådär, ena stunden var svante jätte nöjd i babysittern och andra skulle han sitta i famnen medans jag höll dammsugaren med andra, så var lite ovanlig dammsugning för min del men det gick och svante skratta som en tok när vi for funt där :P
läser lite tidning med mormor <3
Han har även fått börja med smakportioner, kokt potatis, lite morot och smör har stått på menyn. :) han älskade det och de har gått himla bra :) men roligate är nog att putta ut maten från munnen, ta det med handen och kleta lite här och var ^^ sötnosen <3
Mer utevistelser :)
En del timmar sömn har det ju givetvis varit :)
och en massa bus <3
Var till IKEA igår, orkar inte ens ta upp vad jag fick genomgå för att komma dit, bera en massa tok och hrångel. Virr och skit men tillstut så gick det vägen och fick med mig en ny vit spjälsäng, 2 nya madrasser och lite annat smått och gott både till mig och svante. Sängen fick han av mormor :)
Vart rätt nöjd och hoppas han kommer sova gott där ;)
Under dagen ska jag hinna med ännu mer fix här hemma så något blir gjort :) Sen vid 16 ska jag hämta min lillprins som har haft en super mysig helg hos pappa johan :) Fått masssa bilder och han såg ut att ha det jävla mys med han och farmor med flera :) Han har turen att vara älskad av så många <3
Men hur som ska det bli underbart att få hem honom, tok saknar honom nu. Så nu ska jag sätta lite fart så det blir något gjort och dagen går fortare ^^

Kommentarer
Postat av: Charlotte

va söt han är... <3

2012-03-11 @ 11:12:34
URL: http://angelsoflove.blogg.se/
Postat av: Farmor / Carina

Vilka underbara bilder på en lika underbar liten prins. Kram <3

2012-03-11 @ 20:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0