120323

5.05 gjorde vi morgon här hemma och lilleman har inte somnat om ännu, lite kinkig, vet inte riktigt vad det är? :( Så nu sitter han här med mig och roar sig lite lätt :) Får väl se om han tänker sova något eller om han tar det i bilen påväg till forsbacka, han ska ju vara hos sin far i helgen. Lämnar honom hos farmor så får dom mysa tills att pappan slutar :) Självklart kommer jag tok sakna min lilla skatt men vet att han har det super bra med pappan..
Så idag ska jag tillbringa någon timme med emma och sandra efter det ska jag åka ut till hofors en sväng, hälsa på camilla och vincent innan det bär av hemåt igen.
Morgondagen innefattar en eckerö resa, kanske en födelsedagsfest på kvällen. Det är inte säkert att jag orkar med det, får se? I över en veckas tid nu har han ju valt att vakna föra 5 så man är lite smått mör.
Hämta även ut hans nya bilbarnstol som kommit från if, ett jävla mästerverk om du frågar mig. Undrar hur jag ska få till det med den, skulle behöva lite hjälp av jessica skulle jag tippa, hon har ju samma. Så får se om man får nästla sig in där någon dag nästa vecka för en snabb genomgång. Ingen barnstol som man håller på släpar imellan bilar om man säger så :S
Men men det blir nog toppen tillslut, den säkraste på marknaden så...
http://barnibil.if-sakerhet.se/ifbibizikid.aspx <---stolen hittar ni här
Nyss fick han upp sin blöja första gången helt, jaha inte ens 6mån killen :P haha <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om jag bara får tycka till och säga vad jag tycker, så tycker jag svante är alldeless för liten för att sitta i den stolen nu. Han är inte fikserad i nacken för att sitta i en sådan stol.. Även fast han är stabil osv.. Men det är vad jag tycker!

2012-03-26 @ 14:26:22
Postat av: Tove

Jag blev också rekommenderad en liknande stol som du köpt Ina, då den skulle vara jätte bra ( även för barn i Svantes och Alizias ålder)

Så vi har köpt en sån nu och är super nöjda!

Då så, då var det sagt!

Fortsätt att skriva, jag läser ofta din blogg! :D

2012-04-02 @ 23:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0