120322

Ja hos oss har vi skapat oss nya rutiner denna vecka, svante somnar mellan 18-20 och vaknar allt mellan 4.30-6.00 så ingen sovmorgon men en bra nattsömn ändå. Jag somnar som senast vid 21 om det inte är väldigt svårt att sova vilket det inte brukar vara om man är i full gång sen kl 5 på morgonen. Han har även mer vaken tid och knappt någon sovtid på dagarna för att vara så liten. dryga timmen, visst någon dag kan han ju dra i med någon timme till men det är mer sällan. Men istället har man en glad och rolig liten kille som gärna vill vara med hela tiden. :D
Annars då, jo vi har haft en massa för oss. Hälsat på ute i hofors och i åshammar, :) Åkt 4hjuling, svante åkte för första gången och gissa om han njöt. Han brydde sig inte ett skit om att han fick på sig kåpr för öronen, sen titta han runt och var jätte glad sen somna han och sov mesta delen av turen :) Sötnosen..
Usch jag är blek och ser verkligen ut som en skogsmulle :P men man klär sig ju varmt när man ska ut och vafaan inte direkt som jag violl ha en dejt med en björn eller älg ;) Hur som när vi kom hem igen var vi ut en bra stund till, var säkert ute i 4tim, helt underbart och svante älskar att få vara med ute. Skorpan (massa katt) och Maja (runes hund) gillar svantes sällskap. Sussie (svantes blivande gudmor) kom förbi på fika och svante gos :)
Sötingarna. :D
Ojoj som svante har börja med sin röst, han snackar som en galning ännu mer än han gjort, är så himla roligt och se hur han håller på men får tyvärr inte riktigt till det med att lägga upp video här så kan du kommentera gärna hur man gör :)
Och vilket litet matvrak vi har, gluppsk och verkligen älskar att äta :) Himla tur han gillar det. Men han har haft lite svårt med magen i veckan, fick tillslut ta lite microlax då inget annat funka, inte ens plommonpuré men det äter han dagligen nu med banan så hoppas vi kna hålla magen igång. På BVC sa dom att han kanske behöver nå smörjande för tarmen så vi får se när vi ska dit får vi prata lite mer. Men nu är han som vanligt och bajsa igår hela 4gånger så.
Inte heller att han vart ledsen eller nå för han var hård i magen han var lika glad ändå. :)
Igår fick han vara hos farmor ett tag för jag gjorde ett besök på HC i valbo, vilket inte gjorde mig nå klokare på mina fötter och inte heller läkarna. :( 3 läkare kom in och tittade på knölarna på mina fötter som bara blir fler och gör ont. Men ingen av dom kunde riktigt förstå vad det kan vara. Så skulle få en remiss till hud sen ortoped, får väl se vad detta slutar, usch för mina just nu dyra fötter.... :(
Efter det blev det lite kaffe hos carina sen bar det av mot hofors till camilla och vincent, jonas jobba. Drack lite mer kaffe och hann med en massa prat :) Lika trevligt jämt :D
Ringde även astors exp i ockelbo igår, så nu är dopdagen och tiden bokad, de är väl ungefär så långt jag kommit med planeringen och ja platsen då. :P Massa jobb och planering återstår, men kommer bli fint hoppas jag.
Idag ska vi träffa efterlängtade linda och göra ett besök på banken, spännande va ;) haha. Nu ska jag mysa lite mer med min underbara unge <3

Kommentarer
Postat av: Charlotte (i ett nytt skal)

Naaah min Minis favoritdjur(nalle) är ninen... o han har två till o med, likadana, fast olika färger... han suger sönder tassarna på dom.. lol

2012-03-22 @ 08:24:21
URL: http://badgirlsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0