120317

Hade en tok mysig dag med sandra, emma, daniel och micke igår :) Tack för det fina ni <3 Jätte kul och ser verkligen fram emot våra kommande äventyr och kan säga att min vår kommer vara rätt fullspäckad. Har ju även ett dop som ska planeras men de hoppas jag att man kan få lite hjälp med. Har ni några ideer att dela med er av till ett fint sommardop så kommentera gärna ;) Vi ska döpa honom ute men festen ska vara inne. Färg tema, mat, kläder, inbjudningskort, sånger  ja det är en del som ska fixas ;) Måste komma ihåg att ringa prästen och höra med tider och boka en tid så jag och johan kan få komma och prata om cermonin.
Imorse vakna jag till en super glad och mysig kille som ville mysa med mamma i sängen, bästa <3 Underbart uppvaknande med andra ord. Nu tar sig lillkillen en pn får se hur länge. Jag ska passa på att få av morgonrocken och på med kläder. Blir nog bara myskläder skulle jag tro för ingen står på schemat idag mer än kanske en vända till jessica med familj?! Får se hur det blir med det?!
Vädret är ju rätt trist idag så känns som en mysdag, så lutar väl åt det.
Imorgon blir det nog grillning för solen skulle titta fram igen och upp emot en 10grader :) Om vi kommer iväg till jessica så ska vi få låna kåpor till svante så vi kan åka lite 4hjuling. Vill inte han ska vara rädd för motor ljud och ska vänja sig ;) Får se då...
Ja nu har jag väl inte mer att skriva just nu...
Hoppas ni får en trevlig helg fina ni <3

Kommentarer
Postat av: Charlotte (i ett nytt skal)

Dopet här hemma har blivit helt bortglömt... :S skäms lite

tiden har sprungit iväg och lusten att fixa något likaså. men tror de kommer snart.. ett "sent" dop =)

bättre sent än aldrig, eller vad är de man säger? :D

2012-03-17 @ 20:31:22
URL: http://badgirlsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0