120316

God morgon! Hoppas ni har sovit gott och får en underbar fredag. :)
Idag har vi mycket som står på menyn för mig och lilla svante. Först ska vi på ett äventyr i stan som jag tyvärr inte kan berätta mer om, men en riktigt rolig sak sen ska vi vidare ut till fba och hälsa på farmor och faster tror jag skulle komma med lilla tor :)
Ja angående gårdagens inlägg har jag fått en del pikar här och var, men det skiter jag i för dom flesta som läst som jag känner håller med mig, även folk jag inte känner. Måste ju få säga som jag tycker och fatta väl själv att jag kanske trampa någon på tårna. Men dom som tar åt sig har väl anledning till att göra det då?! Min blogg är min röst utåt. Är glad att vi har ett samhälle som vill hjälpa men någon gång måste vi fatta att kan vi inte hjälpa våra egna så ska vi kanske hejda oss lite med att hjälpa andra. Någon gång måste politiker vakna till liv och fatta att pengarna inte räcker till dom andra utan att vi människor som behöver hjälp att klara sig, sjukvård, skolor, bygga nya lägenheter och barnomsorg som borde komma före moskeer och annat som faktiskt inte tillhör våran religion. Tycker vi under många år har peioriterat lite fel saker. Och kolla på brottsligheten som ökar, kanske vi borde lägga lite mer pengar på ungdomar så dom har annat att göra och polisen borde få sig en extra peng dom också.
Jaja det är ju vad jag tycker och känner.

Åker vi till ett annat land får vi ju ta seden som dom har där, varför kan inte folk som kommer hit med en annan religion ta våra seder på allvar?!



Har blivit bedd att göra en sak till en av mina närmaste vänner, och gissa om jag vart glad när jag fick frågan :D Tycker det ska bli jätte roligt och är himla glad att peronen frågade mig om det, trodde jag inte faktiskt. Ser verkligen fram emot detta och hoppas vi kommer ha skit kul på vägen dit. Tack min kära vän och jag glädjs så mycker för din skull och hoppas allt kommer bli som du vill <3


Bästa son och mormor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0