120312

God morgon fina ni, hoppas eran helg varit till belåtenhet. Min har varit helt okej, saknat min lilla älskling men vet att han har det super bra hos pappan med familj, han blir lika bortskämd där som här. Men har fått massor gjort och även en del smärta på traven. Bara för man ska vara DUKTIG och klara allt själv när det gäller att skruva. Visst möbeln vart bra men de vart inte min vänstra axel och muskelfäste. Fyfaaan säger jag bara, var tok svälld igår men idag har det blivit lite bättre. Voltaren gel och alvedon verkade funka iaf ^^ Och det tackar vi för.
Igår kom jonas, camilla och lilla vincent förbi, åhh så mysigt. Men var skit trist att jag hade så ont så jag inte kunde gosa en massa med honom :( Men det blir snart igen hoppas jag :)
Svante tok somna igår kväll utan några som helst problem i sin nya säng och nya sängmobilen han fick av carro gick verkligen hem. Sov från ca 20.30 till 6 imorse. Då satte jag igen mobilen och han låg där, titta på den och var en tok nöjd kille :)
14.30 ska jag infinna mig hos tandläkaren idag, känns på två vis. Hatar fan att behöva gå dit, men det är ett av mitt livs måsten. Vill ha bra tänder och vill bli kvitt problemet med en tand som har gjort mig galen i drygt 1år så hoppas det blir gjort som det ska idag.
under helgen har jag även beställt nya kort på lillprinsen som ska pryda hela hemmet känns det som och mormor har en massa ramar han  ska in i. Hoppas även att den nya bilstolen kommer under veckan ^^ Annars så blir det en lugn vecka som det ser ut, inga inplanerade händelser vad jag vet :)
Så kom du då till oss du älskade barn

och grep våra hjärtan med kraft.

Med ens fick allting mera mening,

långt mer än det någonsin haft.

Du ler så du strålar, din själ lyser klar,

Du fångar all ömhet omkring,

små fötter och fingrar, din hud och din doft

så underbart skapat allting.

Ditt liv skall vi följa och finnas för dig

och dela din glädje och sorg.

När skuggorna hotar ditt solsken,

så är vi din tryggade borg.

Älskar dig så, min son, min skatt, mitt allt <3


Kommentarer
Postat av: Charlotte (i ett nytt skal)

jobbigt med tandläkaren... jag ska dit på onsdag nästa vecka. igen... var dit förra veckan o lagade en lagning. nästa gång ska jag göra en ny lagning och eventuellt dra ut en nedre visdomstand. de känns på psyket... uss o blää...



2012-03-12 @ 09:37:12
URL: http://badgirlsdiary.blogg.se/
Postat av: Charlotte (i ett nytt skal)

sv: mitt tips är att ta det lite dyrare o lyxa till de med lustgas. :D det gör massa susen vill ja lova.. o om du känner av... så säg åt dom att dra på mer gas..

kram

2012-03-12 @ 10:33:38
URL: http://badgirlsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0