Vi lever

Ja nu har jag haft tid för att bearbeta lite som har hänt, mår bättre men inte bra. Många tankar, funderingar och känslor som ska hanteras inför framtiden. Men det som inte dödar, härdar har jag fått lära mig. Hur som har jag flyttat hem till mamma på obestämd tid, var det bästa just nu. Johan och jag är inte ovänner eller något sånt vi kan bara inte vara med varandra som det är nu, funkar liksom inte. Vi gör det som känns bäst nu för alla. Man kan inte leva i något som man inte mår bra av, det är bättre svante har 2 föräldrar som mår bra även om dom inte bor under samma tak. Vi älskar våran son över allt annat och gör vad som är bäst för honom helt enkelt och innan det blir för mycket så vart detta det bästa alternativet nu. Svante bor med mig hemma hos mamma och kommer träffa pappan, farmorn och alla där hemma i fba så mycket som det går.
Detta får funka så länge.
Får se vad framtiden bär med sig?!
Lilla svante har svårt att släppa sin skallra <3
Han är så himla go nu, skrattar, ler, jollrar, ger ifrån sig skrik, greppar efter saker och vill gärna stå eller ligga på en mjuk sak på golvet för då går armar och ben i 120 :) När han sitter försöker han  resa sig hela tiden så det får man hjälpa honom med :) Så himla go våran lilla skatt <3
Vi har det rätt mysigt och skönt här ute i skogen :) Prommisar och massa mys bara. Svante sover minst 10tim per natt så han sover otroligt bra. Några powernaps på dagarna blir det ju och som längst 2tim typ :) En mycket utvilad mamma, får sova som en gud jag också :)
Såhär såg det ut här om dagen då mormor var ute i skogen och släppte maja, vi gick och mötte dom :)
Avslutar detta inlägg men en bild som jag tog i tisdags när jag var ute på prommis med svante. Det är från ån som ligger här utanför mamma, man hör den så skönt på kvällarna när man ska sova. Tyckte den blev vacker :)

Kommentarer
Postat av: Carina/ farmor

Kram till er alla. <3

2012-01-19 @ 11:13:54
Postat av: Caroline- Mamma till Wilda

kul att du är tillbaka och skriver lite =) Tråkigt att det blivit som det blivit, men man ska göra det som är bäst för en själv och lilla svante =)



kram

2012-01-20 @ 15:31:52
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0