Välkommen tillbaka

Oj måste börja med att hälsa alla välkomna tillbaka efter en tids frånvaro av mig. Men ändå hänger ni kvar här, kära läsare. Har hänt massor ojoj.
Svante skulle till BVC i förra veckan och få sin 3 månaders spruta men istället för det fick han massa salvor för exem och salva för ögoninflammation :( Vi fick träffa en läkare som även tyckte vi skulle ha en remiss till barn så dom får kolla upp hans hud, lillplutten.
men nu är både ögon och hur bättre, kommer lite var från ögonen fortfarande men inget extremt som det var.
usch kolla påsarna under ögonen, rejäl inflammation.
Han har hunni bli 3månader, älsklingen våran <3
Vi har varit ute hos mamma, behöver tid just nu, massor av den. Har lite problem nu, inget jag vill ta här på bloggen men ni får ha överseende med att jag inte kommer vara så aktiv. Ute i skogen finns ju inget när eller nå :( sjukt trist. men ska försöka göra mitt bästa för att hålla er uppdaterade.
han kan de där med miner, svante :D
Oj så han utvecklas nu alltså. Han grepper saker själv, sträcker sig även när han vill något. Han vill alltid hålla i flaskan, sä sjukt go :) Flinar mest hela tiden och "snackar" på rejält. Han är jätte stabil i nacken och stark som tusan i benen. När han är vaken och får ligga på golvet, sprattlas det och "snackas" hela tiden och vilka skrik han ger ifrån sig :)
Goungen <3
Har massor av filmer som jag skulle vilja visa men vet inte riktigt hur jag får in det här? men vet du så får du gärna dela med dig hur man får till det :D
Ja men idag då ska vi göra ett nytt försök med sprutorna, så kl 11.15 ska vi vara på BVC och hoppas på att han får dom denna gång, tur jag inte är känslig för nålar och skit. Jag är inte ett dugg nervös, men självklart känns det i mammahjärtat. <3

Kommentarer
Postat av: Jennica - mamma till Melwin

Hehe, Melwin ska också alltid hålla där i tröjan på mig så att man visar tuttarna för allt och alla.. haha :) söt er lilla svante är!

2012-01-27 @ 11:45:30
URL: http://jennica.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0