Time goes by

Japp tiden bara rusar iväg och lilleman blir bara större, äldre och även jag då :O Snart är han hela 4månader, prinsen. Natten till igår sov han 12tim och 30min och natten till idag sov han 13.40 :P Gillar att sova min kille :) Skönt att veta att han får sova bra och då även jag såklart.
tröttmössan <3
Han gillar alla sina stolar
Igår var vi tillbarnmottagningen i gävle, han skötte sig exemplariskt, inget grin eller gnäll. Han är nu 63cm och väger 6965g, stooor kille :)
Hur som har han både exem och allergi, tog odling på bägge ögonen eftersom dom geggar så mycket. Tvättar flera gånger om dagen med kokat vatten och har ju kört en behandling med salva men det hjälper inte. Så nu fick jag 3 nya salvor till huden och en ny salva till ögonen får se hur det går. Om 10dagar ska vi tillbaka och dom ska göra ett pricktest på honom, men dom kan ju bara kolla födoämnen. Men vadå han äter ju bara NAN och mjölkalergiker har jag svårt att tro att han är för då skulle han väl ha ont i magen och det visar han inga som helst tecken på nu.

Kommentarer
Postat av: Monia

Hej! Just nu har jag en tävling i bloggen där du kan vinna ett presentkort värde 250 kr hos HejBaby.se - tuffa kläder för barn 0-6 år :) Kika gärna in och var med i tävlingen :) Om du inte gillar reklamkommentarer som denna så ber jag om ursäkt, radera den bara... Har jag råkat skicka till dig fler gånger så ber jag återigen om ursäkt. Inte lätt att hålla koll på alla man vill göra reklam för :)



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/january/vinn-presentkort-hos-hejbabyse.html

2012-01-27 @ 10:59:27
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0