Sjukhuset

Japp vart ett besök på gävle sjukhus idag efter ett uppvaknande i en blodpöl :( Dom kom inte fram till allt för mycket eftersom ingen vågade ta tag i det riktigt utan jag får vackert återkomma på onsdag och träffa en förlossningsläkare och den 24e feb ska jag på röntgen. Ja jag blir inte klok på den här skiten, finns inget slut på det?
Tur jag har min underbara son som lyser upp i mörkret, familjen och vännerna <3
Försökert tappert se livet i ljus och med glatt humör men det är inte alltid så lätt, ingen har väl sagt att det ska vara enkelt men HALLÅ, kan man få lite hjälp kanske? :O Ingen sa till mig att det kunde bli såhär illa efter en förlossning, någon skulle ha sagt att du ska inte föda vanligt för du har inte den kroppen. Vafaan, BM sa det ju till mig men gick inte vidare till förlossningen med det, så sjukt arg så det finns inte. Så mycket dom kunde gjort annorlunda men valde den svåra vägen i mitt fall och den enda som får lida efteråt är jag och mina närmaste som blir drabbade av min hälsa.
peppar peppar har svante inte varit sjuk en enda gång, ingen snuva eller så :) Sen att han har exem och problem med ögonen det är inget han själv mår dåligt av eller blir kinkig. Underbara unge <3
Just ja för att prata om annat här kommer bilder dom är lånade från google men de är så sakerna ser ut som jag fått tag i till svante :) Blocket är bra skit när man inte har pengarna för att köpa nytt men allt var tok fräscht och han kommer nog ha riktigt roligt med det :)
Sen var det mer leksaker och en platta men fäster i spjälsängen så när han sparkar eller trycker på den så spelar den också :)
Fick allt för 1200:-
Sen köpte ju mormor play 2 learn hunden från fischer price
Sen på tal om annat har jag beställt nya D-droppar till svante då jag googla ACO´s och insåg att dom innehåller e320 som kan leda till allergi och cancer. Näe tänkte jag då, skiter i dom där så nu har jag slutat med dom, han får så mycket ljus och friskluft och mår ju jätte bra. Men som nå extra då så hörde jag mig för med apoteket så dom var super gulliga och tog hem nya till mig som var av ett annat märke och utan e320. Dom var svåra att hitta men hon som hjälpte mig fixa det tillslut.
Visst kalla mig fjantig för dom får i sig så lite men kan han få något annat istället så löser jag det, vilket jag nu gjorde.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

har följt dig ett tag nu. eller ett par månader iaf.

blev lite intresserad/nyfiken(eller hur man nu ska lägga fram det?!) angående din förlossning..

jag har aldrig hört talas om att en kvinnokropp inte är byggd eller klarar att föda barn vanligt? :S



o vad heter den D-vitaminen?? =)



Charlotte(fd Ockelbo bo)

2012-01-30 @ 21:41:54
URL: http://angelsoflove.blogg.se/
Postat av: Anonym

angelicabeengtsson.blogg.se

2012-01-30 @ 22:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0