Vänner

God morgon fina ni :) Hoppas alla har fått sova lika bra som jag. Min älskade unge somna vid 18 igår och vakna vid 6 imorse, vilket även resulterade i att mamman fick sig massa timmars sömn. Men jag ska väl inte klaga får ju minst 8 tim varje natt, beror ju lite på när jag somnar.
Igår fick vi äntligen träffa jonas, camilla och deras lilla vincent, gud så liten och söt :) Han är ju ändå 3 månader yngre än svante, 3 månader men kommer ändå vara 1 år som skiljer dom åt. Jaja mysigt hade vi, svante var tok gullig mot vincent och "smekte" försiktigt på hans huvud, flina skratta och hoppa :) Första gången han såg en så liten människa, förutom sig själv i spegeln vilket han älskar och bara flinar när han ser sig :)
Togs tyvärr inte bilder men blir snart en återträff, hoppas jag :)
Måste ju även berätta att jag är otroligt stolt och glad för igår klarade min fina underbara vän, jessica sitt E kort så nu har hon bara yk kvar sen är hon helt klar och kan ut och fara opå vägarna :D <3 GRATTIS igen gumman <3
Idag ska vi träffa emma, som älltid är lika kul :) Får se blir väl kaffe, svantemys och en massa snack innan hon ska till skolan. Då ska vi ta oss till stan och kolla runt lite. Ikväll ska jag förändra lite saker men de får ni se sen vad det är för typ av förändringar, hoppas på skillnad iaf :) Jag och min fina carro ska ta och fixa lite ^^ Får se vad det slutar. Näe nu ska jag ta tag i dagen lite mer.
Ny favvo? :P måste nog införskaffa mig en leksaks mobil eller liknande ^^
Drömmen är bara ett stenkast från att bli verklighet,
enda som står imellan är DU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0