Shopping

Igår fick vi äntligen träffa våran otroligt saknade linda :) Så himla mysigt. Bara var på förmiddagen och köka en sjukt god macka som linda fixa ;)
Sen kom jassica och gjorde oss sällskap :) Gick på stan så jessica fick shoppa lite och givetvis hitta jag lite smått och gott till svante också :P Bella kom förbi en sväng också så vi fick säga hej :)
Hade en jätte trevligt dag och svante bajsa 5 gånger och idag har han redan hunnit med 2 :P Så nu funkar verkligen magen.
Coolingen i sina nya brillor ;) <3
Så jävla söt så det finna inte ;) hihi och inte ens försökte han ta av sig dom utan han bara var ^^ sötnöten <3 Hade en extremt trevlig dag igår och det måste göras om. Hitta en tok söt mötta på kappahl, en blå med vita stjärnor, hitta ingen bild på de men. :( Ni får en sen när han har den på :P
Idag då, jo jag ska till sjukhuset till kl 13.30, träffa en förlossningsläkare får se vad dom säger? Emma följer med oss så jag har sällskap, då jag verkligen hatar sjukhus och så passar hon savnte medans jag träffar läkaren, super snällt :D
Usch är så nervös, igår kväll fick jag stressutslag över nästan hela kroppen, fyfaaan vilken klåda :( Men ska bli skönt att få det gjort måste jag säga.

Kommentarer
Postat av: Carina/farmor

Hoppas att det går bra hos läkaren och att du får rätsida på allt. Tänker på dig. Kram

2012-02-29 @ 10:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0