Dags igen då...

Japp idag är det besök på sjukhuset igen då, får se vad som blir sagt och gjort idag. Har sovit som en kratta inatt, magen värkte och oro i kroppen. Hatar verkligen sjukhus :( Usch, men ska bli skönt kanske man kan få nå svar och någon typ av rätsida på allt.. Hur som ska jag befinna mig där idag så...
Igår var jag först med jessica, alltid lika trevligt och skönt att få umgås med henne. Sen vart det dejt med emma :D Skrota runt lite inne på 9an sen gick vi hem till henne, fika lite och bara var :)
Emma passa på att ge honom lite käk så fick jag i mig lite fika :)
Svante är verkligen sååå sjukt söt i sin nya ljusblåa dress :D <3
Ja han tycker verkligen om att ha händerna i munnen min lilla pojk :P Men men så länge han är nöjd och glad så får det väl vara så då ^^ Annars har det väl inte hänt allt för mycket som jag kan dela med mig utav. Träffa en gammal vän inne på 9an igår, jätte kul och hennes dotter hade blivit så stor, 1år nu :) Hoppas vi kan styra upp en fika eller nå, skulle vara trevligt :)
När vi kom hem till emma var svante jätte nöjd och glad
Sen började surminer uppenbara sig
så kom storgrinet, hehe från att vara super glad och nöjd till att vara tok ledsen på mindre än 1 minut. :P
Dom är rolig dom här små liven ;) Men han är lika söt ändå <3
Hans ögon är verkligen helt andra nu, inte alls nå kladd och skit så dom där dropparna har gjort sitt måste jag säga. Så himla skönt, när han vaknar är det absolut inget alls så nu hoppas jag bara att det håller sig så :)
Efter sjukhuset ska vi hem till en gammal vän till mamma sen åt till fba så svante får lite farmor och pappa mys :)

Kommentarer
Postat av: Farmor / Carina

Är så himla kul när ni kommer, längtar redan efter nästa gång. Kram till er båda. <3

2012-02-01 @ 22:24:51
Postat av: Charlotte

är de dags för tänderna kanske? handen i mun tänkte ja på :) klia i köttet där..

2012-02-01 @ 22:34:56
URL: http://angelsoflove.blogg.se/
Postat av: Sandra - Mamma till Tummen

Hej Ina!

Jo, självklart kan jag göra det. Får jag fråga varför du inte får det? Du kan skriva PM på facebook om du inte vill att det ska synas i min blogg. Jag kommer nog inte föda vanligt jag heller. Men, knäpper ett kort och lägger ut under dagen.



Kram!

2012-02-02 @ 12:56:33
URL: http://tummen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0