Blablabla

Idag är det dagen då svantes kusin Tor är beräknad, men ännu vill han inte komma ut från tryggheten i lollos mage, men nu tycker jagj det är dags så vi får se lillkusinen :) Tycker synd om henne också som ska behöva gå över tiden, jobbigt som det är med all extra vikt och att man är så "klumpig". Hoppas han väljer att titta ut snart :)
faster lollo i sommras med lilla lilla svante :)

Igår var vi ju ute i fba hos farmor och farfar :) Var jätte trevligt, fick lunch där och svante var vaken nästan hela tiden som på drygt 30min han powernappa så han skulle orka med lite till :) Go ungen <3
Imorgon kommer carro ut på mysmiddag hos mor och sover kvar tills lördag, mysigt värre :) Ja annars så blir det lugna gatan, bara en massa svante och mormor mys :)
Hoppas ni får en jätte trevligt helg och kanske kommer en liten kusin snart :D
En mamma utan smink, hum vet jag inte om jag gillar :S Men världens sötaste pojk iaf <3

Kommentarer
Postat av: Ina

Jaha inte somras skulle de stå utan HÖSTAS, virrpannan JAG då :P

2012-02-16 @ 10:45:54
URL: http://inazackrisson.blogg.se/
Postat av: Lollo

Vi vill alla att svantes lilla kusin ska komma NU! <3 <3

2012-02-16 @ 11:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0