14e februari

Ja idag är det allahjärtansdag, en dag för handeln. Guldfynd går ut med flera veckor i förväg om årets present till damen på allahjärtansdag, det är nallar, kort och skit. Jätte gulligt, men behöver äkta kärlek verkligen en dag, är inte de något man "firar" varje dag men lever med dom man älskar? Älskar man sin partner, sin familj och vänner mindre dom resterande dagarna på året? Tjejer vill bräcka varandra genom att visa sina dyra och fina gåvor för sina vänner, sen att dom knappt klarar resten av månaden spelar ju tydligt ingen roll. Hum har nog aldrig riktigt fattat mig på denna dag och har aldrig riktigt firat den heller. Visst har jag fått någon nalle, nått smycke och så och givetvis givet tillbaka, vi har alltså bytt pengar med varandra, vad är meningen med det liksom?
Jag älskar de mina lika mycker igår, idag och alla andra dagar efter de och försöker så gott jag kan och så ofta jag kan att påminna dem om det.
Ikväll är en lika underbar kväll som alla andra, jag får mysa med min underbara och älskade son vilket jag gör alla kvällar och spenderar dagen lika så.
Jag älskar idag som alla andra dagar, är inte mindre romantiker för det <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0