120428

Idag gjorde vi morgon 4.30 här hemma, svante hade kissat rejält var nog därför han vakna. Somna ju vid 18 igår också. Men hur som så fick han ny blöja och mat sen somna han igen och vakna nyss. Det konstiga är att jag inte är speciellt trött heller utan mer åt det andra hållet, är extremt pigg faktiskt.
Gårdagen var riktigt trevlig, jonas, camille och lilla vincent kom först och efter en liten stund kom helen också. Svante vart tyvärr lite rädd för helen eller blyg kanske man ska säga, första gången. han börja grina och kröp in i min hals och krama jätte hårt. Men det beror nog mycket på att han inte har träffat henne sen han var ca 2-3 veckor. Men men det släppte efter ett tag.
Vi fika, snacka massa skit och bara var, riktigt trevligt.
Hela 21,6 vart det i solen igår, underbart. Nu kanske våren kan ta fart på allvar.
Helen tog en bild på mig och svante, lite suddig kanske men de bjussar vi på
Snart ska vi ta och göra oss lite iordning för att fara iväg, svante ska till j en sväng medans jag, mamma och carro springer runt i sandviken. Först klädbytardag på jernvallen dit kommer även camilla, jonas och jessica och möter upp oss :) Efter det ska det handlas mat och mer förnödenheter innan vi hämtar svante och far hem igen. Ikväll ska mamma och jag bjuda carro och sussie på mat, en riktig kärringkväll :D Carro skulle fixa lite alkoholfritt från systemet, kan ju vara godare än läsk eller vatten en sån här gång ;) Vi ska testa ett nytt recept med fylld kyckling så det ska bli kul och se vad det blir :P hehe.
redan står tempen på 7,8 i skuggan så det kan bli rätt behagligt idag med, solen börjar komma upp riktigt och det är blå himmel. :D
Men nu ska jag ta tag i dagen lite och önskar er läsare en riktigt bra helg :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ett litet tips om du inte vill att han ska störas av nattkiss (även om det kanske bara hänt en gång, så är det ju dumt att chansa att det inte blir flera) är nattblöjorna från pampers (endast pampers som har i "små"st) Jag tycker dom är kanon i varjefall och Jack sover ju från 18.30 - 8 utan problem. Prova vetja :D.

2012-04-28 @ 12:21:34
URL: http://sirioleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0