120419

God morgon på er kära läsare, hoppas ni har sovit gott. Det har vi gjort här hemma, lilleman somna tidigt igår och vakna strax före 6, pigg och glad. Han har ätit, fått ny blöja, blivit insmord så nu sitter han och glor på barntv och bubblar med sig själv :P
Gårdagen då, ja den gick ju inte direkt som jag hade tänkt mig med allt jag fick veta om skola och så, tyvärr. men inget att göra åt dessvärre, är som det är.
Har kollat upp lite andra jobbmöjligheter, fixat så både kommun och försäkringskassan ska skicka hem lite papper till mig. Hoppas allt de kommer gå bra iaf.
Vågen visade 50,9kg igår med kläder på. Hum tycker jag äter som en häst och borde väga därefter också, men men.
Så nu är det väl bara att ta tag i den där lösa huden på magen sen är jag nästan som vanligt igen :) Så vanlig kroppen kan bli efter att burit och fött ett barn, kroppen kommer aldrig blir exakt samma som innan och de vet jag ju. Men men ska ta tag i de projektet så jag kan visa mig i bikini i sommar utan att behöva känna själv att jag mår dåligt över det.
Annars igår gjorde vi inte mycket alls, var bara hemma och passade på att vara ute, tur det för idag är det inte lika fint på himlen men de kan ju ändras. Vi kommer att ha ett planerat elavbrott mellan 10-14 idag och mamma ska iväg och jobba så då passar nog jag och svante på att vara ute så mycket det bara går och vädret håller igen för nederbörd.
Imorgon åker lillprinsen till pappan och blir där tills på måndag, när han går till jobbet så skulle farmor carina ta över tills jag hämtar honom, himla snällt tycker jag. För på måndag ska jag ändå in till stan en sväng och uträtta lite saker och det var jätte skönt att svante slapp vara med på det. :)
På lördag kommer carro, hon har massa saker med sig som jag ska fixa med under helgen bla inbjudningskort så jag får iväg dom i nästa vecka. Är himla mycket nu.
Svantes nya vagn kommer hem på lördag också, ska bli grymt kul :D Hoppas vi blir nöjda bägge två.
Söndag blir det kolla på nått boende får se vad det är för nå?! Visar sig.
Måste försöka komma på vad jag ska ge Vincent i doppresent också, svårt de där det är ju bara en gång.
Ja som sagt är en del i huvudet på mig nu kan man säga.

Kommentarer
Postat av: Linda

Svar : Tack för fin kommentar, gumman! <3 Du har helt rätt i att man nu märker vilka som är äkta! Vilka jag kommer att radera ur livet. Det är himla Mys att det kommer en bebis och det vill gärna Mysas när den kommit ut, men tills dess är man riktigt tråkig. Nä, såna vill jag inte ha i livet!



Vi måste träffas snart vi oxå! Var så länge sen. Kram på dig fina du!

2012-04-19 @ 10:25:47
URL: http://Lindqvistlinda.bloggplatsen.se
Postat av: Sara

Undrar bara en sak om du tycker att 50,9 kg är mycket?? Tycker att efter en graviditet så ska det ta den tid det tar att gå ner. Kroppen kommer aldrig att bli den samma efter man har haft barn i magen. Tycker det är lite hysteri att man måste ha den perfekta kroppen idag efter en graviditet. Några kg till på dig skulle passa bättre än dina 50,9 kg :) Ha det gott.

2012-04-19 @ 13:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0