120417

Jaha nu hade det visst gått några dagar igen då. I söndags kom svante hem från pappa, mys att få hem skrutt igen. Igår kväll somnade han strax efter 19 och sov till strax före 7 imorse, undra om det var tack vare filten jag hängde över hans lilla fönster, vart mörkare och han sov som en stock. Det gjorde jag också, men jag vaknade före svanteimorse ändå.
Igår var vi ute mest hela dagen, passade på när det vart så fint väder. Ante kom förbi och sa hej sen mot kvällen kom jonas, camilla och deras lilla vincent :D Jätte mysigt. Kul med lite besök här ute i skogen. Man ser inte så mycket folk nu för tiden.
Vi lagade även massa mat åt lilleman, koka kyckling, kött, potatis, morötter, ärter och gröna bönor. Mixade ihop kyckling och kött var för sig med resten av ingredienserna. Vart rikgtigt smarrigt enligt svante, han tok åt. Mixa även ihop katrinplommin, vatten och kiwi som han kan ha i gröten. Ja fick lite gjort så nu har han några lådor i frysen.
Han är väldigt glad i mat, äter bra, tycker allt är gott och äter alltid med oss så det blir väl roligare då också :)
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, grått och kallt ute nu :(
Imorgon ska vi iaf ner till ockelbo, jag ska träffa en studievägledare och prata kurser till hösten. Hoppas jag får ihop det så jag kan läsa nu i höst sen läsa på högskola. Jag känner mig himla laddad inför mötet imorgon iaf och har skrivit ner massa frågor.
Mamma tar med svante på prommis i ockelbo medans jag är där.
Nu ska jag lägga mig på golvet och busa lite med hjärtat mitt, innan han tar sin morgonnap :)
Vill tacka min fina vän Caroline Bror för allt du gör för mig och svante :) Kan inte med ord förklara hur tacksam jag är. <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0