040412

God morgon fina ni, hoppas ni sovit gott. Gårdagen var verkligen till belåtenhet, visst hade förmiddagen från helvetet. Svante var så sjukt kinkig och inget dög men sen fick han sova ca 1tim sen var han som en helt ny människa :) Glad, sprallig och hur go som helst :) Super kul, bästa dagen sen sprutorna.
Sen mös vi på som bara den, svante och jag :) Fick finbesök av jonas, camilla och deras lilla vincent :) Svante som när dom kom men vakna efter ett tag. Då var det vincents tur för en stödvila :P Men det var trevligt ^^
Från tröttmössa
till....
Underbara lilla människa <3
Kul i gymmet kan han också ha :)
Jaha idag då? Jag vet inte riktigt ännu vad vi ska roa oss med men nå skit hittar vi nog på ^^ Snart är det påsk också, Svantes första påsk, sist låg han ju i magen.. Vi ska äta massa god påskmat "typ som julbord ju" och bara mysa med mormor. Tror sussoe och runa skulle komma på besök oxå :D Toppen påsk. På söndag åker han till pappa, det är ju hans helg men eftersom han har påskcup på darten som han självklart ska delta i så blir han bara där söndag till måndag. Men det gör mig inget lite extra tid med världens gulligaste barn ju :D
Skönt att vi kan kommunicera och fixa det som rör svante utan några problem, himla tacksam för det, vi är ju hans föräldrar och ska kunna fungera som det även fast vi inte är ett par. Tycker vi sköter den biten himla bra och hoppas vi kommer fortsätta så, svante kommer i första hand. Sen har ju inte jag något med vad johan pysslar med och inte han med mitt liv så, sen att man bryr sig, frågar hur det är de är ju helt normalt. Framtiden ser ljus ut och i sommar ska jag jobba hela juli och augusti som det såg ut :) Sparar mamma dagar och får in lite extra cash. :D Jobbigt att vara ifrån svante dock men pappan, farmor och mormor även moste carro såklart har lovat att ställa upp i den mån dom kan :D
Ikväll tänkte jag försöka hålla mig vaken då det börjar ett nytt program på discovery om hembrännare :P haha nå hillbillys som bränner ute i skogarna :) Måste ju kolla iaf en gång vad det är för stjärnor ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0