Värkar....

Mmm fyfaan nu börjar jag känna lite smärta iaf, magen är hårdare än någonsin, illamående och kräks. Hum är något på gång eller är det ännu ett falsk alarm från lillprinsens sida? Ja vi får väl se :) Men jag hoppas inte på för mycket det ska väl jävlas fram och tillbaka innan något händer och det är jag väl införstådd med. Ska ta tag i hemmet lite idag, diska, dammsuga och torka golv får se om smärtan försvinner eller om den påverkas på annat sätt?

Igår var emma över med lilla enya 4 månader (nattis dotter) så vi hade riktigt mys och hon fick inviga våran babysitter som funkade himla bra, hon somna i den flera gånger :) hihi åhhh man vart ju inte mindre sugen direkt på att lilleman ska komma ut när man hade henne här och fick gosa lite :) Så himla söt unge.





Hon är ett riktigt gotroll, jollra och hade sig mest hela tiden, klämde åt om mina fingrar och hade sig, sååå mys :) Carro kom förbi en sväng efter jobbet och fick upp hyllan i barnrummet så nu är faktiskt nästan allt klart, känns skit bra. Ska väl ta tag i det sista i helgen (med reservation för barnafödande) som min karl lämnar åt typ alla nu. Hna vågar inte lova för mycket för det kan ju komma att bli barn nu vilken dag som helst.
Igår kväll var vi hemma hos svärmor med lucas medans hon var på föräldrarmöte, gick jätte bra sen mös vi tillsammans allihopa med kvällfika :)

Ja jag har väl inte mycket mer att tillägga för tillfället...

6 dagar kvar till BF <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0