v.39 <3

Oj så var vi redan inne i v.39 (38+2) idag, tiden går fortfarande för fort men ändå sååå långsamt med tanke på den här slutliga väntan och längan som är extrem nu. Tycker det är lite jobbigt att det kan hända och ske när och hur som, inte veta bara vänta. Är nog det jag är mest nervös över inte själva förlossningen i sig utan den här överraskningen när det väl blir :P
Hur som så inom en månad så är han ju här varesig han kommer före eller lite efter, så nu är det snart dags så är det bara.
Förlossningen har jag inte tänkt allt för mycket på, hoppas den kommer gå bra och förlitar mig på att människorna där har koll och vet vad dom håller på med. Jag skulle ju ljuga om jag sa att jag inte alls var nervös för det är jag ju men ingen idé att stressa upp mig för något jag inte kan påverka allt för mycket iaf så.

Åhhh snart är han här och vårat nya liv tar sin början, ska bli underbart att få lära känna våran lilla kille och vad han är för en. Så många som älskar honom redan, är nyfikna på honom och längtar. All glädje och kärlek jag känner runt mig nu har jag aldrig känt förr och jag anar att den kommer bli ännu starkare när han väl är här hos oss.
Inget eller ingen ska få ta lyckan ifrån mig nu, ska tänka på mig själv och min familj i första taget inte på andras behov och känslor. Måste fan börja vara lite ego nu så är det bara helt enkelt.
Har liksom inte så mycket till problem i livet just nu och tänker inte skaffa mig det heller, sista man behöver inför en förlossning kan jag känna.
Jaja nu är det nog tjatat på mig för idag.

Magen idag v.39 (38+2)

Tog denna bild imorse, tycker faktiskt min mage är fin, visst den är stooor men fin :)


Kommentarer
Postat av: Carin

Jättefin mage!!! :)

2011-09-24 @ 23:36:52
URL: http://nursen.blogg.se/
Postat av: Caroline

Den är jättefin, men visst börjar man känna sig lite otymplig nu.. kan knappt klä på mig själv längre då fötter, vader och lår fyllt med vatten... ohh vad roligt =) haha.. kul med bebisrum.. får vi se vem som blir först med att födda nu då, du som ändå är lite före.. =) etersom jag har hängt på sjukhuset förra veckan så fick ja veta att livmodertappen är mogen och 2 cm kvar, så nu hoppas vi bara. hoppas allt är bra med dig =)

2011-09-25 @ 15:34:45
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0