Mys Lördag

Var hos BM igår för sista gången innan han är beräknad att komma. Allt så jätte bra ut och magen hade växt ytterligare 2cm, hade både svärmor och johan med så det kändes jätte bra. Mysigt att lyssna på hans hjärtljud en sista gång då kanske om han inte bestämmer sig för att ligga kvar längre då, visar ju sig.
Efter de plocka vi upp lollo (johans lillasyster), åkte till max och lunch, trevligt värre. När vi kom hem stack johan till jobbet och vi andra bosatte oss på svärmors altan dit det kom mer besök, så vart kaffe, bulla och massa snack i solskenet.

Mot kvällen när vi var hemma fick jag sådär chockont i revbenet och med det kom sammandragningarnas IF :S Fyfaan så jävla ont jag hade, kunde varken sitta eller ligga så det inte gjorde ont. Men men de är ju som det är, närmar sig slutet och de blir väl trångt där inne för honom, nu får man ju tag i fötter när han är riktigt på viset :P Är så himla mysig känsa att komma honom som vågor på magen och i magen så det kommer man nog sakna när han är ute men då uppskattar man ju att ha honom här :)
Magen känns gigantisk nu och man blir lite förundrad över vad kroppen klarar av :) men men nog med bebis prat nu.

Tycker synd om min kära sambo som har svällt upp på ena ögat, ser inte riktigt ut som en vagel då hela ögonlocket är svällt och de ser mer ut som han fått en smäll :(
Stackars och inte nog med de så är han förkyld också :( Hjärtat mitt.


Snart ska vi åka ut mot rörberg och fika lite sen ikväll blir det grand finalé med grillning hos svärmor :) Blir nog trevligt värre, så fint väder och inte direkt skit kallt ute så lär väl passa på. Imorgon ska vi äntligen hem till min mor, även där bjuds vi på grillning och massa mys, vi får även med oss matlådor hem som hon gjort tills bäbis kommit så vi slipper tänka så mycket på matlagning, söt sådär min mamma :)
Så med andra ord har vi en lugn och mysig helg vi med familjer :D <3

Älskade mamma och jag i Istanbul 08?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0