Lopplåda

Jaha lördag morgon och solen skiner som en tok men ändå är det kallt, höst kan man säga :) Luften är kall och fräsch, löven faller från träden och mörkret kommer tidigare om kvällarna vilket innebär massa tända ljus i denna lägenhet.

Oj igår var jag i full gång igen, städade hela lägenheten, dammsög, damma, städa toaletten och torka golven. Kunde inte låta bli, men tog det i min takt allt vart gjort men kanske tog lite längre tid än vanligt. Var lite rädd att jag skulle ha ont idag men ända jag känner av är ena skuldran inte mer än så och de kan jag ju stå ut med, kanske är att jag har citadon i kroppen också som gör det bättre vad vet jag?
Skönt att få må bra i vilket fall som helst.
Igår kväll var vi ut till rörberg på middag, skulle ha spelat spel men vi var så himla trötta. Vi käka god mat, drack gott (alkoholfritt) och prata en massa tok :) Fick även tvätta några maskiner bebis saker som vi aldrig hinner med när vi har tvättstuga så nu är nästan allt klart :D Känns super.





Idag ska vi ta med oss svärmor på shoppingtripp till viken, vi ska handla mat och kika in på dollar och rusta en sväng. Tror vi skulle förbi robert sen också och höra om gårdagens bravader för honom :P Ikväll ska jag och hjärtat bara laga go mat och mysa, han ska jobba hela dagen imorgon. Medans han gör de ska jag stjäla med mig carro, åka och fixa garderoben till prinsen som han fått av mormor (min mamma alltså) och försöka få lite ordning där inne när vi ändå är igång :) Planer kna man ju ha sen om det blir som man tänkt visar sig alltid ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0