Kupolen

Hum imorse när jag vakna var jag sådär extremt jävla trött, usch och till råga på det hade mitt vänsta öga svätt upp och fått lite konstig färg? :S vet inte alls vad det beror på men har iaf försökt sminka över det så gott de gick.
Har precis gjort mig färdig för ska åka ut mot hofors och hämta upp camilla så ska vi fara vidare mot borlänge och kupolen, ingen större shopping för mig men hon behövde ha lite nytt :)
Så det blir väl en hel dag där skulle jag tro, sen skulle hon bjuda mig på middag ikväll, super mysigt. Min kära, underbara och bästa sambo tyckte jag kunde hålla mig borta från lägenheten lite extra för han skulle gå lös på städningen ikväll efter jobbet, min absolut bästa :) <3

I övrigt hade jag en väldigt trevlig lördag som spenderades hemma hos robert, med tacos och sällskapsspel :) Himla trevligt och kvällen bjöd på många skratt och roliga förklaringar när vi spelade (med andra ord) trodde ett tag där att jag skulle lyckas trycka ut lill bebben när jag skrattade som mest :P jävligt roligt iaf :)
Igår var det bara lite plock här hemma sen åkte jag ut till carro en sväng och umgicks lite med henne :) Sen vart det chips och dipp mys med älsklingen men i vanlig ordning kan inte jag äta sånt där längre :( Får så ont i magen så gav fan i det då efter några chips. :(

Några bilder från helgen

Emma var förbi i fredags med sötaste Nova, hon är så go så man blir ju sjuk nästan :) <3

En väldigt stor bäbismage :)

Jag i lördags inget vidare bra kort då men men de bjuder jag på :)

Mina svällda korv fötter fick ett par nya skor för 30:- i lördags :)

Världens bästa allt <3

Robert slog på stort till tacokvällen :)

Igår såg magen sådär fluffig och mysig ut när jag låg i carro säg så lära ta en bild :)


Kommentarer
Postat av: carro

Hehe. tack tack.. skaldjur är helt okej.. jag är igenltigen också allerigsk.. eller rättare sagt mot färgämnen i maten.. men men .vad ska man göra.. =) hoppas allt är bra.

2011-09-05 @ 13:38:53
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0