Ingen shopoholic här inte ;)

Började dagen med att hämta upp svärmor för ett besök hos BM, första gången hon följde med mig dit. Kändes jätte bra att ha henne med, och Bm frågade om hon var en vän men hon gav svaret bestämt att "näe det är farmor de här" (stolt) :D Besöket gick jätte bra, hans hjärta slog hårt och fint, bm kände när hon mätte magen hur livlig våran lilla skatt är men fick ett extra besök nästa vecka redan för hon ville ha lite extra koll på magens framfart. Jag tycker det är jätte bra, hellre att dom kollar en gång för mycket än för lite. Så nästa fredag ska jag tillbaka.
När vi fick lyssna på hjärtljuden blev farmor så till sig att hon bet sig i tungan, hihi gullig hon den där blivande farmodern ;)




Efter besöket hämta vi upp lollo för en sväng på köpis, och jag handla INGET, ja förutom hårfärg då men de räknar inte jag till shopping :P
Svärmor handla jeans och en skit snygg vindjacka, var hon värd :) Sen bjöd hon mig och lollo på fika. :) När vi kom hem till fba igen så satte vi igång med hårfärgningen, denna gång var det svärmors hår som fick sig ett lyft, vart jätte bra och jag tror hon vart nöjd. Hade fikamys på altan sen kom söta Camilla Karlbrink förbi och umgick lite också, trevligt trevligt :D
Hämta upp karln efter jobbet så när vi kom hem laga han mat, snitzhel (stavas?), klyftpotatis och bea (världens bästa karl) medans jag tog mitt ett hett skumbad fyllt med babyolja, så skönt för huden :)
Sen kom marcus förbi och emma, nu har hon gått hem igen men marcus och johan suger sig fast framför TVn, PS2an som styr dom just nu ^^ haha. Låter som en hel jord kåta flodhästar där inne, eller ja ett helt zoo när dom skriker, svär, suckar och stonkar ;) Boys will be boys :O
Hur som har jag haft en helt underbar dag :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0