Ingen bebis

Förlåt för dålig uppdat men jag har mått mindre bra några dagar nu :( I förfgår vart jag hänvisad från ställe till ställe, förlossning och HC men fick iaf komma till HC så en läkare fick klämma och känna på mina revben, hade kunnat mörde just då av smärtan.
Inflammation i revben vart slut domen.
Men han tyckte jag skulle proppa i mig alvedon och vila vilket jag gjort sen onsdagen men de inte hjälp spec mycket så med min envishet ringde jag tillbaka så fick prata med en förlossningsläkare som tillslut skrev ut citodon, starkare än alvedon men inget farligt för bäbis.

Igår då mådde jag illa mest hela dagen, låg i soffan och glodde på the hills, när hjärtat kom hem från jobbet bara ett litet tag efter slappna väl kroppen av lite och jag kräktes som en gris :( Usch fyfaan har verkligen att kräkas. Men men vart lite bättre efter de, fick i mig lite soppa och någon hårdbrömacka tillslut.
Men jag mår inget vidare av dom där nya tabletterna, mår illa och känner mig nästan lite borta och ska ta vid 4 tillfällen om dagen så jag har i kroppen hela tiden, inflammationen ska bort innan förlossning helst ;)

Annars mår jag och prinsen bra, han lever om som vanligt han :P Sparkar, slår och har sig bäst han vill. Så skönt att känna och får passa på att njuta av alla rörelser och så nu sista tiden innan han kommer ut :) Vilket är inom en snar framtid och som vi längtar efter dig nu lilla underverket vårat <3

Näe nu ska jag ta mig lite kaffe och kanske försöka komma ut lite fast jag inte är så pigg, dagljus, friskluft och d-vitamin från ljuset behövs ju så ska nog göra ett försök iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0