Höst väder

att det är, grått, ruggigt i luften och små regnar lite nu och då. Men det är mysigt med sånt här väder ibland, man behöver det också "mys väder" till helgen skulle det ju bli strålande sol och typ 21 grader, brittsommar it is ;)
Igår var vi iväg till IKEA en sväng med robert när han och johan slutat jobba. Fick tag i en lampa till barnrummet, en spotlight, bra ljus med den, hoppas på att få upp den under helgen och göra klart de sista. En orkideé (stavas) och 3 pack med små handdukar fick också följa med hem. Robert fick tag i en lampa till köket men den lila lampan han ville ha till sovrummet var tydligen slut, typiskt.



Nu har frukosten tagit sin plats i magen och kaffebryggaren är på. Snart skulle emma komma förbi och med sig hade hon enya, som hon är barnvakt åt :) Mysigt. Vi ska väl dricka lite kaffe och umgås sen kommer väl älsk hem på lunch. Då får han älggryta och ris, mumma :)

Dagens frukost


Ikväll ska vi spendera lite tid hos svärmor med lucas då hon ska iväg på föräldrarmöte och thomas är borta och jobbar. Kan grabbarna spela lite TV-spel får se vad jag ska roa mig med ;) Visar väl sig, kul man kan hjälpa henne lite också hon som får stå ut med mig var och varannan dag :P haha, inte för att hon klagat *ännu* ;)
Ja typ så ser väl min dag ut, snabeldraken (dammsugaren) borde få komma ut och rastas men får se om jag tar det idag eller imorgon när vi ändå har tvättstuga? I helgen ska vi iaf inte ha nå sånt att göra, bara njuta, vara och pilla i barnrummet :D Mys helg med andra ord, förra vart de inte allt för mycket av den varan då johan jobba lite på lördagen och hela söndagen.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Gud vad gott med saft!! Ja, helt plötsligt så blev det så här också.. men kroppen är ju med så det är ju bra.. haha ja du hade rätt. Hoppas eran också kommer nu snart om jag inte hinner skriva något mer innan imorrn =) och stort lycka till!

2011-09-28 @ 16:11:55
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

Söt blogg du har..Snart är din bebis hos er som det är hos oss.kram

2011-09-28 @ 16:21:13
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0