Höst i luften



ja nu är det höst i luften, det är kallare och löven skiftar färg och faller till marken. Tycker att hösten är mysig för det blir mörkare ute (mer tända ljus inne) och det är så mycket fina färger i naturen :)

God förmiddag kära läsare :) Nu har man varit på benen ett tag och ska snart förbereda inför resa mot mörtebo och mamma :)
Hade en jätte mysig kväll igår, först ett besök i rörberg, grillning hos svärmor vilket var super gott sen vart det hem och filmmys med älsklingen. Vi låna dansa med vargar av hans mamma så den fick det bli. Längesen jag såg den och väldigt sevärd.

Fick även med böcker hem ifrån svärmor, hon hade plockat ihop några och kolla igenom dom lite snabbt och nog kommer dom att komma till användning så det tackar vi massa för :)


Passa på att knäppa några bilder igår på våran bil också :)
En grön volvo v.40 som imorgon ska få sig ett lyft med ny kammrem och vattenpump :)




Som sagt så är BB väskorna packade, en till bebis och en till oss lika bra som bäst bara lite smått som ska med. Vet du något som jag bör ha med mig så hojta gärna till :)
Ska ringa ett samtal till förlossningen antingen idag eller imorgon får se vad dom säger om min jävla värk i höger sida som vägrar ge med sig. Om jag skulle gå igång nu skulle jag inte ha kraft att hjälpa honom till världen då det gör ont bara jag andas :( Så får se vad dom säger om det.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ha, tack så mycket.. det går ju framåt nu.. känns verkigen som kroppen gör sif redo.. förvärkar och allt.. hur är det för dig =?

2011-09-20 @ 16:58:56
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0