Fan va jag hatar rubriker!!!! :S

Idag sov jag extremt länge in på dagen, efter 11 innan jag kom ur sängen vilket inte alls är likt mig. Men har märkt nu på sista tiden att jag är mer trött och kräver sömn, sen när jag väl tar ut den spelar ingen större roll för nu är jag trött igen :( Känns mindre bra att behöva vara så trött hela tiden, men men bara att gilla läget och sova så mycket man bara kan och orkar :P
Efter många om och men kom jag som sagt ur sängen och sparka igång dagen men ett besök hos min kära svärmor där även lollo var :) Drack kaffe, snacka lite skit och gick igenom ett papper jag fått från FK så nu ska jag till ams imorgon för att skriva in mig och hålla på kångla, faan orkar inte med nå mer papper och skit snart blir ju galen totalt snurrig i huvudet.
Att det är sån jävla skillnad på tillvidare och tim anställda kan jag fan knappt tro, jävla påhitt så fyfaaaaaan.
Men men tar väl de innan vi ska till BB på rundvandring :) Det ska iaf bli mysigt, tror jag ^^

Efter jag var där gick jag hem igen, fixa ihop lite kvällsmat, pasta med hemmagjort ost och skinksås, gick hem både hos mig och min karl iaf. Fick vänta med att äta till vi kom hem från lucas match, sista fotbollsmatchen för säsongen och det vart 1-1 mot högbo. Lucas var riktigt duktig och gjorde några fina passningar och skott :)

passa på att ta ett kort kanske inte det bästa men men :)

Jaha och nu var det kväller och här sitter jag ensam då min andra hälft fick ont i magen efter maten och somna av på soffan där han ligger fortfarande. :( Tycker så synd om honom när han får magknip, knappt så han kan röra sig :(
Men men det ger mig mer ensam tid eller vad man ska säga, tankar, funderingar och saker jag kommer på att jag vill hinna med innan bebis kommer, far runt i skallen på mig. Jobbigt på ett vis för har ingen som jag riktigt delar dessa saker med, vill göra det med johan såklart men de är så svårt att få ut alla känslor på rätt sätt, kan ju låta rätt okej i min skalle men så fort man öppnar käften blir det kanske lite galet :S Ä*h vad vet jag får väl tampas med mina demoner får se vad jag kan göra utav de? ;)

Min fina som sover sött på soffan i en väldigt egen stil :)


Funderar om jag ska tända några ljus här hemma, luktar lite vitlök sedan maten, så några droppar doftolja borde göra susen, hoppas jag iaf :) Näe nu har jag svamlat färdig för idag får väl se hur det låter hos ams imorgon eller om det kommer vara ett kontor mindre i sverige ;) hah
Så tar jag med mig min jätte mage och domnar bort i soffan vi också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0