Blow your?

satan i gatan va det blåser där ute, det knastar fint i våra rutor så hoppas dom jävlarna håller sig intackt för nå mer skit har vi inte tid med anser jag. Sov knappt något alls inatt, några få timmars sömn men men de är sånt man får ta. Nu väntar jag på att johan ska komma hem på lunch sen ska jag ta tag i den här lägenheten och röjja lite. Blir sjuk på allt damm för samlas överallt, spelar liksom ingen större roll hur jag beter mig så kommer det tillbaka så fort jag går för att skölja av trasan. Hum, det kan inte vara färgen på möblerna eller? Vitt, svart ja det spelar ju ingen roll dammet hittar dit ändå. Men får väl lov att hålla efter lite då ^^
Så det är vad jag ska roa mig med idag :P Sen till johan kommer hem ska han få korvstroganoff och ris, de har jag liksom längtat lite efter känner jag nu och med den andra delen av korven ska jag göra ungsstektfalukorv av :) gotta men det får bli imorgon.
Näe om man skulle ta och sätta lite fart så hinner jag med lite innan hjärtat kommer hem så kan man umgås lite med honom när han väl är hemma på lunch :D

Gammal bild på mig sommaren 2009? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0