Bebis snack

Jaha då var vi redan inne i v.38 (37+2) inte kanske den bästa starten på de med massa värk i revbenet och massa sammandragningar, men det är väl inget att klaga på slutet närmar sig ju :D
Äntligen tog vi tag i BB väskan, en till lilleman och en till oss, lite smått som ska ner innan vi åker men i det stora hela är dom klarpackade :) Känns skönt nu är det bara rummet som behöver sig en omgång :)

Har kikat massor på "mina första år" böcker men inte hittat någon som fallit oss i smaken så nu har jag bestämt att jag ska ta och göra mig en egen typ scrapbook med hans första år :) Kikat runt lite och finns så himla mycket fint man kan beställa så det känns mer som en bra grej. Svärmor sa en smart sak att jag kan köpa mig ett anteckningsblock som jag kna skriva upp allt i tills jag hittat eller fixat något finare, men bara så jag inte glömmer och kort kommer man ju knäppa som galningar kan jag tro :)

Iövrigt mår vi bra hela familjen, prinsen sparkar och har sig som om han fortfarande hade massa plats fast det är så kort tid kvar, då kanske han blir där inne bra länge till då eller nå. Vi har ju stoppat honom 2 gånger redan så han är väl tvär och vill ligga kvar kan jag tro, den lille rackarungen :)

I veckan som kommer ska jag försöka att bara ta det lugnt och vila mig, på order från BM och familj så är det kanske lika bra att lyssna. Måste ju samla kraft innan jag ska genomgå arbtetet med att få honom till världen sen orka vara mamma när han är här :) Så blir nog bara mest en massa filmtittande och kaffe häng hos värmor (om hon orkar) under nästa vecka. :) Ska bli skönt faktiskt och ska försöka hålla mig till att just vila.

Som vanligt när det gäller försäkringskassan, deras 1000 blanketter och skit är ju inget lätt, ansöka om föräldrarpenning, hur svårt ska det vara liksom? Ja inget är ju gratis och enkelt här i livet de ska då gudarna veta :P

Känner mig som en flodko med denna gigantiska mage :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0