BB besök

Idag var jag och johan iväg och uträttade massa ärenden i sandviken så fick lite mer pappersgöra nu då, fan blir helt snurrig i kolan, snart kommer jag helt seriöst skicka fel papper till fel myndihet får se hur bra det bli då :P haha. Aja skit samma vi fick en massa skit fixat iaf.
Sen bar det av in till stan för besök på BB, var helt okej och en trevlig dam som tog oss på rundvandring och info. Hur som var det bra info som både jag och johan iaf har nytta utav så det besöket var ju inte helt åt helvete :)
När de var klart så var vi förbi barnenshus och äntligen fick vi med oss en blöjhink hem ;) Var ju längesen vi hämta själva boxen, men men nu är den hemma iaf.
När vi var där köpte min bästa älskling en bola, ett gravidsmycke med hjärtan :) så himla gulligt fast jag vet att det inte är långt kvar nu på graviditeten så var det så himla sött av honom så nu får prinsen lyssna på klirr ljud dagarna i ända ;)




Nu har jag diskat upp allt som var och min älskling är nere i tvättstugan, han är så himla go och hjälpsam, världens bästa :)
Om ett tag skulle jonas och camilla kika in en sväng så ska jag slänga in lite musik på hennes mp3 så hon har att lyssna på ner till ullared :) Hon fyller ju år nu på torsdag men då åker dom ju så vi får lov att fira henne när hon kommer hem igen :)
Dom sötnosarna har med sig ett bord som vi ska få till vardagsrummet :) himla gulligt tycker jag...

Jag är världens lyckligaste människa känns det som och ännu lyckligare lär jag bli när prinsen kommer :) Som vi längtar nu, jag, pappa och alla i våran näghet vill lära känna dig och se vad du är för någon. Att älska en människa så högt redan innan man fått träffa denne är en märklig känsla men ack så underbar.
Att jag snart burit dig i min kropp i 9 månader och när som helst är du här hos oss känns offatbart, en helt ny värld kommer öppna sig för oss när du kommer.
Vem du än är, älskad är du av så otroligt många redan <3


Kommentarer
Postat av: Amanda ♥

Vilket fint smycke och vad snällt av din pojkvän. Jag vill också ha ett sådant, visste inte att dom sålde sånna på Barnens hus. Nu måste jag dit och kika. :)



Kraam.

2011-09-14 @ 12:55:54
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0