Babyshower ;)

Jaha så var det redan lördag, shit vart tar tiden liksom vägen? Den bara rinner förbi och känns som jag bara står och ser på för inte fan hinner jag då med de jag ska göra :S Börjar nästan bli lite smått deppig för att jag inte räcker till, vill hinna och göra så mycket mer än jag åstakommer, känner mig lite smått värdelös. Men men man är inte mer än människa så bara att gilla läget.

I torsdags överraskades jag av mina nära och kära som ordnat en "babyhippa" för mig :D Alltså jag vart så sjukt jävla glad, överraskad och rörd så det finns inte. Ord kan inte sättas på mina känslor. Är så underbart att veta att man har så fina vänner och underbar familj <3 TACK ännu en gång kära ni :)
Tog tyvärr inga bilder men vet andra som gjorde så ska försöka få tag i dom. :) Var supoer god mat, trevligt sällskap, roliga lekar och super fina presenter till mig och bebis :)
Presenterna :)


Måste bara få visa detta och hoppas att min svärmor inte tar illa upp för jag lägger upp en bild. Men vart så himla rörd när jag läste koret :) Underbara Carina Lindström, du kommer bli världens bästa farmor :) <3


Nu ska jag försöka få i mig lite frukost och få liv i min karl ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda ♥

Sv: Hej.



Jo jag har en till blogg, jag skrev adressen till dig på facebook. :) Vill inte att obehöriga ska få tag i den. Hehe.



Kraam.

2011-09-11 @ 12:25:10
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/
Postat av: Caroline

vad mysigt =)

2011-09-11 @ 19:32:05
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0