All by my self....

Nja inte riktigt så men jag är alldeles ensam nu på morgonen och ett tag framöver, hjärtat åkte ut på jobb så han var uppe och sprattla halv 7 imorse. Men han var inte bitter för det, super glad och gullig när han åkte så denna dag hoppas jag går bra för honom, lite annat än det han jobbar med hela veckor, detta är lite mer praktiskt.

Jaha idag då tänkte jag ta tag i rummet (barn rummet) som jag har tjatat fram och tillbaka om det men idag kommer det flytta in en garderob där hoppas jag om den finns på någon av våra 3 närmaste jysk butiker dvs. Sen försöka få lite mer ordning och upp med gardiner. Någon dag här i veckan ska jagj lura med mig hjärtat till IKEA och kolla om vi hittar någon lampa att sätta upp där inne men men det visar sig, ingen hit att byta blöja i mörker.

Näe nu kaffe sen dra igång dagen lite ;) Ha en bra söndag allihopa och bilder på rummer kommer senare eller någon annan dag ^^ haha

Lite har hänt sen de såg ut såhär när vi flytta in men men ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0