Helgmys <3

God morgon måste jag säga, natten har varit underbar. Svante har sovit jätte bra så vi fick sova ända tills halv 9 med enbart ett uppvaknande inatt. Kanske han är lite mer vaken under dagen ^^
Ska snart ta och käka frukost, fixa till oss och åka mot staden. Ska vara på BB mottagningen kl 12 för undersökning, inte Svante utan jag själv ska få lite saker kollade, får se vad dom säger.

Hur som hade vi jätte fredagsmys igår hemma hos farmor och farfar, chips och lite sång från TVn. :) Det skulle jag faktiskt kunna ha som tradition, tror dom tyckte om att få ha svate och självklart oss där också :)
Ja det mesta bara flyter på om man säger så, dom 2 första nätterna ville han inte sluta grina och skrika typ men vi fick ju reda på vad det berodde på och de var ju att han fick i sig för lite näring, men det är ju löst och han är på uppgång igen :)
Imorgon kommer min mamma och pappa hit och ska umgås lite med oss, alltid lika mys. Blir första gången pappa får träffa underverket så det ska bli kul. Tror Johans pappa skulle komma förbi idag när vi kommit från sjukhuset. Senare idag så ska vi få låna farmors tvättstuga så vi kan tvätta upp lite åt svante, han har ju lyckats kissa ner rätt många plagg på dom här få dagarna och få tvätttid i våran tvättstuga är då inte de lättaste :(
Verkligen tur vi har dom så nära och att dom har tvättstuga så vi får låna vid kriser :D

För övrigt jobbar min kropp på med att återgå till det vanliga, igår när jag ställde mig på vågen hade jag gått ner 12 kg så nu har jag 6kg kvar tills jag är där jag börja. Magen är ju som en degklump men det får man väl ta tag i när jag läkt ordentligt innan de lär ju något med den knappast hända :P

Sista bilden på magen togs inne på förlossningen ca 12 timmar senare är han född :)


Bilder från igår kväll

Pappa kollar fotbollen :)

Vad är normalt liksom? :P <3

Mys med farmor <3

Mys med farfar Thomas :) <3

Stolt farbror passar också på lite mys <3


Kommentarer
Postat av: caroline

vad bra att han börjar gå uppåt igen.. =) inte för att du ville berätta när ja läste förrut, men gissar på att de var ett snitt, men ska inte fråga omd e mer.. ehh har själv 7 kg kvar av det jag gick upp så man får börja röra påå sig sakta men säkert sen så går det nog bra =) lycka till med lillen =)

2011-10-08 @ 12:19:01
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0