1 vecka <3

Nu har redan en vecka gått sen lilla svante kom till världen och har varit några resor fram och tillbaka under veckan som gått. Men jag blir starkare för varje dag som går och desamma gäller våran lilla kille :)
Vägde honom igår och han har gått upp till ca 3800g och han blir bara större och större, shit va fort de går...
Men huvudsaken är att han får må bra och vi njuter hela tiden av att ha honom här hos oss.

Svante 1 vecka <3


Nu väntar vi på att mormor och morfar ska komma och umgås med oss några timmar och jag ska baka rabarberpaj som vi ska snaska i oss :) Senare idag vet jag inte alls vad som händer blir nog bara mys och ikväll ska mina pojkar ta sig ett bad :)
Måste ju berätta att igår släppte hans navelsträngsstump så nu har han en jätte fin navel sötnöten våran :D <3

Kom i mina favvo jeans idag, lite tighta vid magen men de är ju för att där är det så mycket hud kvar, inte mycket att göra åt de men var himla kul iaf. Igår hade jag 4kg kvar tills startvikten, inte långt kvar nu.

1 vecka sedan

idag


Kommentarer
Postat av: caroline

oh här gick man ner snabbt =) Okej, då förstår jag.. sen tar det ju en tid att komma igen också sen efter.. Heh,, vi har bvc på torsdags. så man får se vad dem säger.. man hoppas bara på positiv saker =)



Det blir lite bättre förvar dag. slutat med alla tabletter iaf.. så vi får se.. amningen suger, men man får itne tappa humöret eller tålamodet så kommer det gå.. ammar du?

2011-10-09 @ 17:13:20
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0