Tiden går

Jaha nu var det typ skit längesen jag skrev igen. Fan det hinns liksom inte riktigt med, men men. Jaha vad har hänt då?
Jo Svante har hunni bli 5 veckor, 4750g och 58cm lång :) Stora killen. Han sover mycket bättre nu och får både bröstmjölk och ersättning. Har är en mycket gladare och nöjdare bäbis vilket resulterar i ännu gladare, piggare och nöjdare föräldrar.
Sen har vi varit uppe en del hos min mor i mörtebo, jag och svante. Pappan fick vara hemma, jobba och vila :) Funkade skit bra, han fick sova i vagnen och var inga som helst problem.
Mormor njöt i fulla drag över att ha oss hemma sen fick vi även träffa morfar, en stolt morfar som tyckte det vra jätte mysigt när vi kom och hälsa på.
Tagit skogsprommisar, ätit super god mat och sovit riktigt bra. Så himla skönt att vara där ute i skogen, de tyckte svante också för han sov extremt bra och verkade trivas.





Annars så är det jätte bra med oss alla 3 :) Ikväll har vi tvättstuga, super roligt men som tur är tog jag med lite tvätt hem till mor och fixa de där ;) Så är ju lite mindre till ikväll. Sen ska vi väl börja på lite lätt med att fixa i sovrummet och fixa upp data ljudet. Vi har ju äntligen fixa så datan har försvunnit från köksbordet. Fick ett skrivbord av camilla och jonas. Så nu finns plats för både data, ljud, fotoskrivare och pärmar. Super bra. Kanske skulle behöva piffas upp lite men det är inget jag orkar eller vill engagera mig i just nu.

Mys med min älskade son <3


Tiden går så otroligt fort så jag hinner knappt själv med :S Han växer, fixerar ögon, utvecklar hörseln och börja "greppa" med händerna. Så himla roligt att få följa honom i hans framsteg. Han blir starkare för varje dag och han flinar mer och mer. Så sjukt söt men har ännu inte lycktas få det på bild. Hoppas jag kan få de snart så jag kan dela med mig till er av min flinande skatt. :)


Mår så sjukt mycket bättre, både fysiskt och psykiskt. Nu längtar jag bara tills jag får komma på återbesöket så dom får kolla så allt är okej, den 12e december har jag tid för det. den 9e december ska jag träffa BM igen får prata lite om vad jag tyckte om förlossningen och tiden som varit.
Min kropp har återhämtat sig lite och nu är det bara lite hud på magen som ska gå tillbaka så är jag som "vanligt" igen. Förutom att mina ben har blivit så himla mycket mindre än innan jag vart gravid :S Lite svårt med alla mina jeans :( Men får bygga upp lite mera muskler i dom ska nog de ordna till sig också.


Måste bara berätta att min underbart fina Jessica klarade C kortet idag, så himla glad för din skull <3


Näe nu ska jag fixa lite men hoppas att ni mår bra mina fina läsare :)

Ta dig en rejäl titt på dig själv, ditt liv och dina val innan du börjar snacka om mig, mitt liv och mina val. Allt de sköter jag så jävla bra själv! TACK...


Kommentarer
Postat av: Farmor Carina

Vilka fina bilder.

Kram till er alla. <3

2011-11-10 @ 11:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0