Aldrig mer!!!!!

Ojoj efter mycket om och men fick jag sällskap ner till Arlanda, Tobias var så snäll och ställde upp och gjorde mig sällskap. Men helt seriöst jag ska nog aldrig mer i hela mitt liv köra runt på den där jävla flygplatsen.. Som en råtta i en labyrint, men som vi fick skratta iaf :) Vart en väldigt trevlig resa ner dit. Snurra runt där i många minuter sen när vi väl hitta en hyfsat bra plats att stå på så vart ju tydligen de fel för en jävligt sur och grinig "dam". Hon är fan ingen dam, otacksamma jävla unge som jag lika gärna kunde ha kastat ut efter vägen så kunde ju hennes mamma komma och hämta henne då. Ursäkta mig men DU är inte perfekt och håll gärna käften nästa gång, va inte så jävla otrevlig, inte undra på att du knappt har nå vänner är väl ingen som står ut med dig. Fy faaaaaaan, jag måste ju få kissa och vi var hungriga. Jaja nog om det. Min älskade bella var iaf hur glad som helst över att vara hemma :) Känns skönt att ha henne hemma igen men nu vill hon inte vakna istället.. Hum men men hon behöver väl sova ut förstår jag :)

Ska snart ta och göra mig iordning, Linda kommer vid 13 så då kan man ju inte sitta i sovkläderna och häcka ;) Undrar vad vi ska hitta på då tro? :P Nå kul ska vi nog kunna komma på... :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0