Var inte våren påväg?

Vem fan har beställt snö då? Jävla irriterad vart jag när man slår upp ögonen det är mörkt, kallt ute och snöar. :( Men nu har det slutat iaf men fortfarande like grått och trist ute. Vill bara ha vårsol och massa vårtecken, trött på den här skiten nu.
Har sovit otroligt dåligt inatt, förbannade tandvärk. Men det är fredag idag så det gjorde mig genast på bättre humör för det är inte vilken fredag som helst. Det är CARRO och INA fredag.
Första ska vi på spa/massage kl 17 och bli ompysslade och för den underbara upplevelsen behöver jag enbart betala 80:- eftersom söta Carro står för resten då hon har presentkort :)
Efter de blir det en snabb sväng hem till mig och svira om till nå finare kläder och slänga på lite smink. Tillbaka till Gävle, käka nå gott sen bio, Hur många lingon finns det i världen kl 21 :) Riktigt trevligt ska det bli.
Ska flörta med henne och fråga om vi ska ha en heldag på stan imorgon för lite shopping kanske? Kolla om man hittar nå sött till knytet :)
Imorgon kväll ska våra gubbar ut och roa sig, tror det skulle bli mat, öl och biljard på Interpool. Det är dom absolut värda så jag och Carro ska mysa ner oss i hennes soffa med Thindra och Thed kan jag tro innan någon av oss får åka in och hämta dom onyktra pojkarna :)

Just ja måste bara berätta att PFV ringde igår sökte ju jobb i förra veckan, inom vården i gävle. Så jag ska på intervjuv på tisdag kl 13, hoppas jag får något. Tycker verkligen om att jobba i Ockelbo, trivs men det blir så mycket tid som går bort på att resa och vänta så hoppas verkligen på något närmare sommar vikariat.
Sen så är det sista dagen idag på lägenheten vi satt upp oss på, en 3a men inflytt i juli. Men nu ligger vi 2a så svarar inte 1an ja och vi tycker om den så får det bli den. Bottenplan, uteplats, klädkammare och super bra planlösning :) Så vi hoppas, hoppas verkligen att den är fräsch och att 1an tackar nej så vi får den :D


Näe nu ska jag fixa lite frukost åt mig och Ozzy så vi tar oss igenom dagen :)

Ha en underbar fredag allihopa :)


Tagna 17/3-11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0