Snööö :(

Jaha så toksnöar de ute nu också, helt jävla otroligt. Igår sken solen helt underbart, visst de var kanske inte skitvarmt för det blåste kalla vindar men ändå. Blir sjuktligt besviken för ja tok längtar efter vår/sommar nu. Vill kunna gå i solens värmande sken, sitta på uteserveringar, känna doften från blommor och träd. Ge mig de nuuuuu :) Men nej, då ska det komma ytterligare ett snöskit väder, lessamt värre.

Jaja det är vad det är, man är ju dessvärre ingen väder gud som man ibland önskar. Nu till något roligare, dom ringde mig från PFV igår där jag var i förra veckan på intervju och JAG FICK SOMMARVIK, shit va glad jag vart. Känns skit bra och kommer ju kunna vara mer tillgänglig då jag har jobbet närmare hemmet :) Ska in på torsdag och skriva på papper och som det lät kommer jag få jobba 100% som personligassistent vilket jag inte testat på ännu så hoppas det går bra. Funkar inte de får man väl återgå till äldreboende där man har mer kött på benen men kul att testa något nytt.
Det som är mindre roligt är att min kära sambo åkte på en släng av magsjuka igår, tycker så synd om mitt hjårta. Han har liksom mig varit sjuk väldigt mycke det här året men hoppas på bättre tider. Han är även hemma från jobbet idag och sover fortfarande. Men snart ska jag försöka få upp honom så han inte är tok pigg ikväll och inte orkar upp till jobbet imorgon.

Idag när man vakna hade jag fått sms av lilla bella med order om att ringa henne direkt när jag vakna vilket jag gjorde och den tjejen kan hitta på galneheter hon :P haha ibland kan man börja fundera :) Ska iaf snart börja fixa till mig lite och få något i magen. Ska nämligen fara till Sandviken och träffa min älskade vän Camilla kl 14 :) Som jag längtat. var så längesen hon och jag gjorde något nu. Blir väl en fika, massa snack sen kanske kika lite i affärerna. Gullig som hennes sambo är får jag skjuts hem till Valbo igen sen :)

Har väl inte så mycket mer att skriva just nu kommer mer uppdatering till kvällen :)


Kommentarer
Postat av: Sanna - Livet tog 2 steg tillbaka

Tack snälla för din fina kommentar! Det hjälper vekligen i denna sorg. Att många som läser min blogg just nu inte håller med dig är så svårt, det gör våran smärta ännu svårare. Tack igen! Kram!!

2011-03-29 @ 11:37:55
URL: http://sannassaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0