2011-03-13

Jaha då har man varit frånvarande ett tag igen, orken har inte riktigt funnits där. Har varit lite sjuk och sängliggande. Var i skolan i torsdags och de gick jätte bra. Ozzy kommer nog bli hemma här på heltid igen <3 Känns jätte bra och de är sååå mysigt att ha min plutt hemma igen. Mamma jobbar ju så mycket nu så hon kan inte ha honom fast hon vill.
Igår umgicks jag med min bästa Carro, var på köpis sen följde jag med henne hem en sväng. J´s lillebror Lucas sov ju här från igår så tyckte att grabbarna skulle få lite egentid :) Och inte led dom, hockey, hamburgare och godis hehe :) När jag kom hem vart det ner i ett varmt bad för att sen sluta upp med grabbarna i soffan, fick se förlängningen iaf och så uppspelta dom blev när BIF avgjorde med 3-4 målet borta mot färjestad :) Kul att se.
Kolla på 101 sätt att åka ur en gameshow men är väl inget höjdarprogram enligt mig, sen var ju Lucas önskemål att få se melodifestivals finalen så de fick jag genomlida. Är ju inte ett dugg intresserad för vi skickar ju bara skit ändå, en låt som går nästan som alla andra krog plågor, sticker inte ut ett dugg och är bara samma samma. Rätt bra men ack så trist.
Efter de vart de snart kväller och alla somna innan 23 :)

Idag är vi pigga och glada. J fick ligga kvar ett tag själv gick jag upp och fixa lite frukost till Lucas och Ozzy, vart en prommis med Ozzy innan jag fick upp J ur sängen. Nu sitter gossarna i soffa och kollar på gamla hockey matcher.
Ska väl börja göra mig iordning, köra hem Lucas sen fara ut till mina kära vänner i Hofors. Var på tok för längesen jag var där och hälsa på.
Ikväll blir det BB mys med älsk ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0