2011-03-03

Ännu en underbar morgon här i valbo fast vädret inte riktigt var vad jag hade hoppats på, men vad gör det när man är frisk och pigg? :) Har varit ute på morgon prommis med Ozzy så nu har han kurat ihop sig på den stora kudden på golvet där han verkar trivas jätte bra. Prata med Bella nyss så hon skulle komma hit om ett tag sen får vi väl se om min kära syster tänkte kika förbi under dagen eller hur hon gör? Ska iaf tvätta 14-17.30 så blir de gjort också, skönt.

Gårdagen, underhöll Bella mig större delen av. Hon tog som sagt med sig Ozzy när hon skulle köra sin mor så då passa jag på att städa här hemma så det vart gjort. Dammsög, damma, gjorde ren ugnen, badrummet och bytte i sängen så fick allt gjort som jag ville. Sen när dom kom tillbaka kolla vi på en film 1000 gånger starkare, den verkade skit bra tills slutet kom, helt meningslöst om jag ska vara ärlig. Fick även ett nallebud med posten igår, jätte sött och jag vart sjukligt glad :) Tack min kära J för att du är såå goo :) <3
På kvällen skulle vi kolla på fuskbyggarna men avsnittet dom skulle visa hade blivit inställt, säkert pga något rättsligt och en repris från förra säsongen tilltalade inte mig. Var sjukt trött ändå så jag somna nog före 21.30 och vakna 06.30 imorse och var jätte pigg men som tur var kunde jag somna om någon timme.

Jaja får se vad denna torsdag har att erbjuda ;)


Sötaste Ozzy



Nallebudet från hjärtat <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

i loled

2011-03-03 @ 09:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0